Monday 1 August 2011

Hari pertama Berkerja =))

 Bismillahirrahmanirrahiim~ segala puji bgi Allah, Tuhan semesta alam..

Lukisan yg dikongsi sahabat dri Malaysia sempena Ramadhan ini :))
Hari ini merupakan hari pertama aku memulakan pekerjaan di Kementerian hal ehwal ugama. Masha' Allah.. banyaknya ilmu yg kuperolehi disini walaupun cuma berkerja dalam 1 hari =') Alhamdulillah thumma alhamdulillah, Ana berharap semoga memperolehi ilmu yg lebih banyak lgi disini.. Bi iznillah =')) Aku bersyukur pdaMu ya Allah.. Berkat bulan Ramadhan yg mulia ini, aku meminta pdaMu utk memberikan aku hati yg baru.. hati yg lunak mengingatkanmu, hati yg sentiasa mencari2 kerinduan hanya pdaMu..Hati yg berazam untuk hanya mencari keredhaanMu. Maafkanlah dosa hambaMu ini ya Allah..Dan permudahkanlah bagi mereka utk memaafkan kesalahan2 ana pda mereka yg mengenali diri ana..

Ya Allah, jadikan aku BUNGA idaman para mujahid...Bunga idaman AGAMA. Jadikan aku wanita solehah, wanita mukminah.. Bantulah aku ya Allah. Amin

2 comments:

  1. Masya Allah, ana suka kata2 yg membakar semangat ana.. merindu pdNya, izinkan ana share ya ukthi? :)

    ReplyDelete